برو ادامه جایزه بازدید کننده گلم

از زبان مرینت

با صدای تیکی🐞از خواب بیدار شدم. تیکی🐞داد میزد:« پاشو پاشو پاشو_چیه چیه بله تیکی🐞؟_امروز تولد آدرینه 🕺🏼_خب باشه فکر کردی من هنوز دوستش دارم آره تیکی🐞؟ من تولد غریبه ها نمیرم_غریبه؟ شوخی میکنی دیگه آره.» 

 

رفتم ی آبی به دست و صورتم زدم و رفتم دم در... لوکا🧒🏻رو دیدم! لوکا با صدا و لحن غمگینی گفت:«م... م... مرینت💃🏼، من میدونم تو دوستم نداری اما گفتم امروز خودم برسونمت_نه نه اشکالی نداره راستش من ی عذری بهت بدهکارم لوکا🧒🏻_چی؟ نه بابا مرینت اشکال نداره.» 

 

سوار دوچرخه ی لوکا🧒🏻شدم و به طرف مدرسه راه افتادیم. لوکا🧒🏻که دید من ازش ناراحت نیستم شروع کرد وراجی کردن در مورد رابطه ی خودش و کلویی🐝. وسط حرفاش یک خمیازه کشیدم تا اینکه رسیدیم.از لوکا 🧒🏻خداحافظی کردم و وارد مدرسه شدم. آخ کلویی🐝😒آخ لایلا💔😤اونم لایلا 💔کنار آدرین🕺🏼نشسته بود و داشت تولد آدرین🕺🏼 رو تبریک می گفت. 💔😤.  آدرین🕺🏼هم با اخم بهش نگاه میکرد. 

لبای👄آدرین🕺🏼 رو گاز گرفت و میخواست بوسه اش بزنه که یهو...

من:«بسهههههه» هر دوشون خفع خون گرفتند و لایلا💔رفت با اشک و گریه بیرون. همه دعوام کردند و اعصاب من خیلی خورد شد. نمی فهمیدند. بزوووووووووور رفتم بیرون تا مثــلا از لایلا💔عذر خواهی کنم. تا اومدم بیرون دیدم... 

لایلا💔لایلا. اون... اون... یک خون آشام🧛🏼‍♀️ بود!!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برو پایین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازم پایینتر... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب رسیدی... 

 

 

داشتم سکته ایمیزدم که آدرین🕺🏼بیرون اومد... لایلا💔رو ندید یک وسیله جا گذاشته بود میخواست از تو حیاط برداره اما... 

 

لایلا💔...

گردن آدرین🕺🏼 رو گرفت و می خواست اون لحظه ی غمگین بیشتر سریلا رو عملی کنه که من دویدم. اما از پشت احساس سوزش کردم و بیهوش شدم........... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب میدونم یخورده چرت بود قشنگم. اگه لایکای این پست بالای 5 تا باشه(نمی خوام بهتون فشار بیارم)پارت بعدی رو هم میدم. برای شما